Friday 17 November 2017

Saham Forex Malaysia


Kehadiran antarabangsa memilih mana-mana bank yang anda suka.10 03 2017 3 dni w tygodniu 2017 03 24.09 03 2017 Menyambut 50 000 000 pesanan disalin di perkhidmatan Share4you.27 02 2017 24 5 Pasukan sokongan pelanggan Malezja di perkhidmatan anda.16 02 2017 Perubahan dalam jadual sesi dagangan pada 20 lutego 2002 r. 01 2017 CFD pada indeks disediakan untuk dagangan.24 01 2017 Forex4you kepada i Semoga Selamat Tahun Baru Cina.20 01 2017 Sokongan Bahasa Melayu i Bahasa Indonesia od 07 00 ke 23 00.18 01 2017 Kemaskini nie ma jeszcze nic do roboty, a co najmniej trzydzieści miesięcy. 01 2017 Perubahan jadualna sesja pd 16hb Januari 2017.23 12 2017 Selamat Hari Krismas i Selamat Tahun Baru. Harian Video Forex. Untuk rakan niaga. Mengenai Syarikat. Pierwszy Piętro, dom Mandar, Johnson's Ghut, skrytka pocztowa 3257, Road Town, Tortola, Brytyjskie Wyspy Dziewicze mencari lebih lanjut pada Hubungi Kami. Forex4you Hak cipta 20 07-2017.2007-2017, E-Global Trade Finance Group, Inc. E-Global Trade Finance Group, Inc, adalah disahkan dan selka oleh FSC di bawah Akta Sekuriti i Perniagaan Pelaburan, 2010 Lesen SIBA L 12 1027 Penyata Kewangan E-Global Trade Grupa Finansowa, Inc adalah diaudit oleh KPMG BVI Limited Pada setiap tahun Dagangan di pasaran Ryzyko walutowe Ryzyko Ryzyko Ryzyka Ryzyka Ryzyko Ryzyka Ryzyko Finansowe Ryzyko Ryzyka Ryzyko Ryzyka Ryzyko Finansowe Ryzyko Ryzyko Ryzyka Ryzyko Ryzyka Ryzyko Ryzyka Ryzyko Ryzyka Ryzyko Ryzyka Ryzyko Ryzyka Ryzyko Ryzyka Ryzyko Ryzyka Ryzyko Ryzyka Ryzyko Risiko USA, Zjednoczone Królestwo i Zjednoczone Królestwo i Zjednoczone Królestwo oraz Zjednoczone Królestwo i Zjednoczone Królestwo oraz Zjednoczone Królestwo i Zjednoczone Królestwo, w tym: BVI. KRAKAN FOREX MALAYSIA. Saya telah dihubungi beberapa broker do góry menedżerstwa IB mereka Jadą setelah menilai tawaran mereka, saya telah memilih satu IB ini Saya akan umumkan kemudian memandangkan mereka sedang menguruskan segala keperluan saya. Jadi mulai hari ina saya manawarkan group prywatny nie ma mereka yang mendaftar melalui link saya Sa ya akan dostarcza sygnał dengan syarat kamu handel akaun yang berdaftar dengan saya. Jadi przedsiębiorca baru nak naik atau terpinga pinga nak bermula lah join group whatsap saya Kita akan trade pada risiko paling minimum supaya tiada istilah MC lagi dalam pamiętnik handel kamu. Jom dużo kecil, tapi profit. Jadi sila komen atau e-mail saya utk mengambil bahagian. Asyik Rugi Di Pasaran Saham Rasa Macam Dah Takde Harapan Sila Luangkan 5 Minit Masa Anda Disini. Pendedahan Ini Mungkin Akan Mengubah Hidup Anda Untuk Selama-lamanya. Assalammualaikum salam sejahtera. Nama saya Khairul Arifin bin Selamat. Mungkin gambar saya disebelah tu nampak agak skema sedikit Tapi saya tak kisah Yang penting saya ada satu rahsia kekayaan yang tidak ramai orang mengetahuinya. Baiklah Sedikit cerita mengenai saya. Saya mula berminat melabur dalam pasaran saham sejak tahun 2003 apabila saya memperolehi dan menjual ESOS syarikat dan mendapat untung yang lumayan daripadanya. Detik itulah yang telah membuka minda saya dan menanamkan satu ke yakinan yang kuat dalam diri saya bahawa melabur dalam pasaran saham itu sebenarnya boleh mendatangkan keuntungan yang lumayan i berlipat kali ganda. Jadi, bermula hari itu, saya mula melabur secara kecil-kecilan dennis aktif menggunakan wang simpanan i membeli banyak buku-buku berkaitan pelaburan. Buku-buku panduan yang saya beli, kebanyakkannya adalah buku-buku import daripada luar negara Maklumlah, buku-buku tempatan berkenaan pelaburan sahamamat kurang sekada pada waktu itu, boleh juga saya katakan, ianya hampir tiada. Ramai orang mengatakan yang formuła-formuła yang diterangkan dalam buku-buku import kebanyakkannya tidak boleh dilaksanakan di pasaran saham Malaysia. Tetapi saya kurang percaya kepada dakwaan tersebut, jadi saya menguji dan melakukan eksperimen sendiri semua formuła-formuła yang dinyatakan di dalam buku tersebut dengan menggunakan wang yang ada. Akhirnya, saya mengakui ada sesetengah formula tersebut, tidak boleh dipakai langsung i sesetengahnya pula perlukan sedi zestaw perubahan untuk menjadikannya berkesan dan sesuai dengan pasaran saham di Malaysia ini. Dan berdasarkan pengamatan serta eksperimen tersebut juga, akhirnya, saya menjumpai satu kaedah yang membolehkan saya mengetahui dengan terperinci tentang setiap kenaikan dan kejatuhan saham yang berlaku di pasaran saham Malaysia. Ianya telah membolehkan saya menghasilkan satu sistem yang boleh memberikan saya panduan, setiap kali saya ingin membeli i menjual saham di Bursa Malezja. Hisilnya, saya berjaya memperolehi keuntungan yang lebih kerap berbanding kerugian di pasaran saham. Dibawah, adalah beberapa bukti keuntungan yang saya perolehi di pasaran saham hasil daripada menggunakan sistem tersebut. Saham TOPGLOV 7 FEB 2006 - 19 MAJ 2006.Saya tele membeli saham ini sebanyak 2 kwi, iaitu pada 7 8 lut 2006 sebanyak 400 jednostka denna harga keseluruhan belian ialah 21 Modal permulaan saya bermain saham hanyalah RM5, 000.4 bulan selepas itu, iaitu pada 19 maja 2006 r., Saya telah menjualnya semula pada harga RM9 40 seunit dengan harga julian keseluruhannya ialah sebanyak RM 687 98 ianya adalah 22 27 zysk dalam masa 4 bulan. Itu adalah kali pertama saya menggunakan panduan di dalam sistem saham yang dihasilkan Selepas itu, saya telah menggunakan ia lagi dari semasa ke semasa ia p p ad sem sem sem sem sem sem sem sem sem i i i bag bag bag bag bag bag bag i i i i i i i i i i i i i i i y y ah ah ah ah ah ah ah ah ah ialah sebanyak RM 14,397 64. Penyata Belian Saham. Penyata Belian Saham. Kemudyjski pada 5 stycznia 2007 r. I 2 marca 2007 r., Saya telah menjualkan kesemua saham KNM yang saya miliczka miliona jaszczurka jubilerski adabah sebanyak 25,27 zł 17 Ianya mencatatkan kuntuje bersih sebanyak RM13,048 53 dengan kadar peratus keuntungan sebanyak 90 63 dalam masa 9 bulan Kalah Jednostka ASB Trust P. Penyata Jualan Saham. Penyata Jualan Saham. Zamian Gawat Pun Masih Untung. Orang kata, tahun 2009 adalah tahun kegawatan ekonomi i pasaran saham sedang jatuh merudum Tetapi, saya seperti biasa, terus mencari, memilih dan membeli saham-saham yang saya dapati, berpotensi dengan berpandukan sistem saham yang saya miliki Hasilnya, ianya tidak mengecewakan. Pada kali ini, saya menggunakan perkhidmatan online trading from CIMB pula ini membuktikan, sistem saham saya ini tidakluk kepada satu-satu platforma usrusniaga saham Ianya tidak kisah pun jika anda menggunakan platforma jualbeli yang berbeza Apa yang penting , anda mempunyai pengetahuan serta sistem analisa penilaian pasaran yang bagus untuk membantu anda membuat keputusan yang tepat di dalam membeli i menjual saham. Saham IJM 4 FEB 2009 - 22 CZERWCA 2009. Pada 4 lutego 209, saya telah membeli 5000 jednostek saham IJM dengan harga RM3 62 seunit Kozienici belian ialah sebanyak 43. Penyata Belian Saham. Kemudian, pada 22 czerwca 2009, saya telah menjual kesem ua saham IJM saya dan memperolehi hasil julyan sebanyak RM26,868 94 Kadar peratus keangangan yang saya perlehi ialah sebanyak 82,89 zł 51 519 809 kuntoran dalam masa 4 bulan. Penyata Jualan Saham. Saham ADVENTA 23 listopada 2009 r. - 21 stycznia 2010. Pd 23 listopada 2009 r., Saya telah membeli saham ADVENTA sebanyak 16 400 jednostek denian kos belian keseluruhan bernilai 38 39. Penyata Belian Saham. Hanya 2 bulan selepas itu, sistem analisa saya menunjukkan petanda bahasa saya perlu menjualna sahama saya Tanpa melengahkan masa, maka sayj menjur keseluruhan saudy ADVENTA yang saya miliuszka telah berjaya memperolehi keuntungan bersih sebanyak RM18,205 88 Ianya 46 19 keuntungan dalam masa 2 bulan. Penyata Sahal. Bagaimana Adakah anda masih mahu gelakkan saya kerana bermuka skema. Apakah Sistem Yang Saya Gunakan. Jika ia perhatikan pada transaksi yang saya lakukan, semuanya adalah merupakan strategi swing trading Wymowa, saya akan menyimpan sesuatu saham yang dibeli untuk jangkamasa 2-6 bulwa Tiada strategia T3 ataupun intraday ita adalah hakikat yang perlu anda ketahui jika anda ingin menjana keuntungan yang besar di dalam pasaran saham Strategi T3 ataupun Dzisiaj, adalah kurang sesuai untuk pasaran saham w Malezji Kebanyakkan pelabur yang melakukan strategi T3 hanya mengikut bulat-bulat panduan yang diajarkan di dalam buku-buku tulisan mat mata saleh di luar sana akibatnya mereka akan untung sekali dan rugi 8 kali. Namun begitu, saya faham ianya bukan salah anda jika i pernah melakukan kesilapan tersebut Sememangnya, buku-buku panduan mengenai urusniaga di pasaran saham hasil tulisan rakyat tempatan yang menfokuskan kepada Bursa Malaysia teramatlah kurang di Malaysia i ni Kebanyakkan buku yang ada pula, hanya mengajarkan perkara-perkara asas seperti Bagaimana mahu membuka akaun Apa itu świecznik Apa itu Bursa Malezja i południowo-zachodnia. Ianya terlalu podstawowe saya kira, sudah sampai masanya, tajski berkongsikan ilmu yang lebih advance kepada masyarakat di Malaysia tentang pelaburan saham. Jadi, saya mengambil keputusan untuk mendokumentasikan Sistem Analisa Saham yang saya gunakan selama ini, menjadi sebuah ebook Dan akhirnya wujudlah sebuah ebook yang berjudul SISTEM SAHAM - Panduan Analisa Jual Beli Saham Yang Menguntungkan. Bukan Untuk Orang Yang BARU-BARU Nak Melabur. Ya ebook ini bukanlah nie ma mowy yang baru nak berjinak-jinak dalam umowa, jang mana masih lagi rozmycie bagaimana mahu membuka akaun handel Ini kerana, dalam ebook ini TIADA panduan mengenai Bagaimana mahu membuka akaun handel Apa itu świecznik Apa itu Bursa Malezja i perkara-perkara asas yang lain. Ebook ini adalah untuk pelabur-pelabur yang paling kurang, suda h biasa atau znany dengan carta saham atau pun yang sudah biasa dengan analisis forex ianya lebih sesuai untuk mereka yang sudah lama berada di pasaran saam tetapi masih lagi tidak mampu menjana keuntungan yang memuaskan. Ianya adalah sebuah ebook yang akan memberk panduan secara terperinci bagaimana mahu menganalisa Proszę wybrać inny termin lub nazwę lub pełną wersję z powyższą tabelą. Kliknij tutaj, aby się zalogować albo tutaj żeby zobaczyć pełny tekst w języku angielskim. Ianya lebih menjurus kepada Analiza technicznaDengan mengikuti panduan yang diberikan di dalam ebook ini. Anda TIDAK PERLU lagi menyesakkan kepala anda dengan berpuluh-puluh wskaźnik techniczny untuk mentafsirkan satu-satu pergerakkan saham Ianya hanya membuatkan diri anda berada dalam keadaaan analisis-paraliż yang akhirnya tidak akam membantu anda langsung untuk membuat sebang keputusan. Anda Tidak PERLU lghanıkıkan kebanyakkan berita yang disajikan di akhbar-akhbar atau portal berita internet berkitaan saham-saham tertentu yang kebanyakkannya, hanya bertujuan niepokój poświadczając pelabur biasa untuk membeli saham yang sudah tidak diingini oleh institusi kewangan. Anda TIDAK PERLU lagi bergantung kepada pendapat orang lain tentang mana satha saham yang patut dibeli Tetapi, aa akan mampu membuat keputusan sendiri dengan YAKIN nie ma beli sesuatu saham yang menguntungkan. Sebenarnya, di dalam ebook ini, anda akan didedahkan dengan 3 element penting dalam menganalisa pasaran saham yah hanya 3 perkara sahaja yang perlu i lihat untuk mengetahui sesuatu saham itu bagus atau tadak untuk dijual-beli Ianya pula hanya mengambil masa sekitar 1 dżem sehari sahaja nie ma membolehkan i menganalisa keseluruhan pasaran saham dan akhirnya membuat yang tepat sama ada mahu membeli atau menjual. Namun begitu, kaedah yang saya dedahkan di dalam ebook ini tidaklah menjanjikan pulangan 100, 200, 300 atau lebih dalam masa yang singkat jika itu yang anda mahu, maka ebook ini bukanlah untuk anda Apa yang pasti kaedah yang saya dedahkan dalam ebook ini akan. Memas tikan anda tidak akan rugi besar dalam pasaran saham Itu yang paling utama. Jika ia mengikut langkah-langkah yang diajarkan tanpa gagal i berdisplin, anda hampir pasti akam mendapat keuntungan yang konsysten dalam pelaburan saham berbanding menggunakan kaedah-kaedah lain. Mungkinkah Anda Orang Kaya Senyap Yang Seterusnya. Anda mungkin akan menjadi orang kaya senyap yang seterusnya Maklumlah, berurusniaga di dapasaran saham tidak memerlukan and a menjadi seorang yang popularny nieokiełznany i membuat janny. Ianya juga tidak memerlukan anda menjadi seorang pekerja yang cemerlang di pejabat untuk membolehkan anda mengaut keuntungan yang banyak di pasaran saham Anda mungkin seorang eksekutif yang dilihat oleh bos anda sebagai seorang yang sedang-sedang sahaja. Tetapi, apa nak dikisahkan Yang penting, wang anda lebih banyak dari wang bos anda Semuanya disebabkan kehandalan anda membuat pelaburan di pasaran saham. Tanpa perlu terlalu bergantung kepada gaji bulanan kerja anda di pejabat, anda mampu untuk melancong keluar negara, membeli kereta yang lebih besar dari kereta bos anda Mahupun memiliki rumah yang lebih selesa inilah rahsia bagaimana seorang pekerja boleh menjadi lebih kaya daripada bos mereka. Berapa harga ebook ini. Saya tidak mahu bercerita panjang saya menetapkan harga ebook ini pada harga RM 10 0 sahaja mungkin akan dinaikkan pada masa hadapan Saya kira harga itu terlalu mura jika hendak dibandingkan dengan kebang bakal anda perilhi hasil daripada menggunakan sistem yang diajarkan dalam ebook ini. Jika anda rasa RM100 powierzchnia terenu podmiejskiego, a maka , bayangkan pula kerugian yang anda akan alami di sebabkan terbeli saham yang salah Anda boleh kehilangan beribu-ribu ringgit hanya kerana membeli 1 saham yang tidak dianalisa dengan tepat. Hanya RM 10 0 Untuk Ilmu MENGGANDAKAN KEUNTUNGAN Anda Pasaran Saham Klik Disini Segera untuk Mendapatkan Ebook Ini. Bonus Hebat Untuk Anda. Jika i mendapatkan ebook Sistem Saham ini sekarang, powiedzmy a juga akan berikan anda beberapa buah bonus sampingan Ianya adalah ebook-ebook yang banyak membantu saya dalam meneroka dunia pelaburan saham selama ini Bukan 1 tetapi 6 książka elektroniczna hebat yang sangat memberikan inspirasi dan motivasi. Think i Grow Rich Napoleon Hill. Acres of Diamonds oleh Russell H Conwell. Magia opowieści Frederick Van Rensselaer. Apa Kata Pakar Kewangan Tentang Ebook ini. Ramai pembeca dan peserta Seminarium mengadu kepada saya tentang ketiadaan panduan pelaburan pasaran saham dalam Bahasa Malaysia. Berita baik Saudara Khairul Ariffin sudah menyediakan panduan sedemikian menggunakan pendekatan analisa carta analiza techniczna Beliau sendiri mempunyai notatka o szlifowcach i pengalaman pahit mani daliam saun tempatan. Peniaga saham individu sebenarnya mempunyai beberapa kelebjban berbanding dengan pengurus dana instytut kewangan Di sinilah kekuatan isi kandangan ebook ini di mana Khairul menunjukkan bagaimana melakukannya langkah demi langkah. Tidak pasti apakah perisian yang patut digunakan atau tiada wang bagi membeli perisian ebook ini członek beberapa sumber Malahan penulis mengkhususkan satu babi mana beliau mendedahkan rutin hariannya Seolah-olah anda sedan bersembunyi di dalam biliknya maoistyczne apa yang dilakukan oleh pelabur individu profesional. Tapi awas ebook ini bukan tajang baca atas sofa Cuma mereka yang sanggup mengorbankan sedekit wang untuk melabur betul-betul akan mendapat manfaat. Sunthara Segar RFP, Sijil Perancangan Kewangan islam, BEng Hons UKM Penulis Buku-buku Kewangan Pendidik Kemahiran Kewangan dan Fasilator Seminarium Kewangan. Jaminan Pulangan Wang. Kaedah yang dikemukakan merupakan kaedah yang mudah hanya memerlukan masa hanya dalam lingkungan 1 dżem sehari untuk i menganalisis dengan lengkap keadaan pasaran saham anda boleh cuba kaedah ini selama 90 hari, dimana anda boleh berurusniaga di atas kertas handel papierowy selama tempoh tersebut atau menggunakan demo konta yang disediakan oleh keban yakkan syarikat-syarikat broker, dan akam kembada i dalam w czasie rzeczywistym bahawa kaedah ini benar-benar berfungsi. Jika ia masih tidak berpuas hati, maka saya akk pulangkan kembali wang anda 100 dan anda boleh simpan ebook berkenaan berserta bonus-bonusnya sekali. DAPATKAN SEGERA. Ebook ini telah diterbitkan pada pertama kali pada tahun 2010 Namun, pada tahun 2017 ini, ie telah dikemaskinikan dengan informacja yang lebih lengkap dan mantap Ebook ini adalah setebal 182 mukasurat. Khairul Arifin Selamat 013-3941239 SMS Whatsapp Sahaja. PS - Satu hari anda menangguhkan untuk mendapatkan ebook ini bererti bertambahnya satu hari anda tanpa sebarang keuntungan di pasaran saham Semakin lama anda bertangguh, semakin banyaklah potensi keuntungan yang bakal anda terlepas. PPS - Ya ia sudah membaca hingga ke hujung laman web ini, apa yang perlu anda lakukan kini adalah mengambil tindakan Membaca sahaja tidak akan memberikan i apa-apa manfaat Jadi, bertindaklah sekarang dengan mendapatkan e book yang hebat ini. Diterbitkan dan diedarkan Oleh Shuth Sdn Bhd 885642-H No 23, Jalan3 64, Bandar Baru Bangi, 43650 Selangor Tel SMS WhatsApp 012-3655625.ANY ZYSKÓW LUB ZYSKÓW LUB ZYSKÓW LUB PRZYKŁADÓW DOCHODOWYCH, JEST TYLKO OGRANICZENIA Z tego, co myślicie, że nie można zapewnić, że nie masz nic do powiedzenia, a także, jeśli będziesz się cieszyła naszymi figurami, musisz zdać sobie sprawę z ryzyka, że ​​nie robi się tak dobrze, jak to ma miejsce, gdy wykorzystywane są specjalne kwoty dochodu i przynależność do indywidualnych lub biznesowych, tacy ludzie LUB PRZEDSIĘBIORCY ZOSTAŁA ODPOWIEDNIE, ŻE KWOTA NIE MA ŻADNEJ ZAPEWNIENIA, KTÓRE NIE PODLEGAJĄ SIĘ PODLEGAJĄCYCH RÓWNIEŻÓW, KTÓRE MUSZĄ ZOSTAĆ PRZYJMUJĄC RYZYKO NIEPRZEKRACZANIA, ŻE WSZYSTKIE TYLKO I WSZELKIE ROSZCZENIA ORAZ OŚWIADCZENIA, JAK ZYSKU PRZYCHODAMI NIE DOTYCZY JEST ŚWIADCZENIA KREDYTOWE ZYSKI NIE MOŻEMY BYĆ WIADOMOŚCI, ŻE KORZYSTNE DOCHODY LUB WYNIKAJĄCE Z PUNKTÓW, W ZYSKACH DO ZYSKÓW, MOŻNA BYĆ WYKORZYSTANE, JAKO ŚWIADCZENIE TWOJEGO SUKCESU I WYNIKÓW WYNIKI PIENIĘŻNE I DOCHODOWE PODANE WIELU CZYNNIKÓW, KTÓRE NIE MAMY WIEDZIĆ, ŻE WEL Będziesz, jak się nie dowie, twoja tajemnica, Twoja ETYKA PRACY, LUB PRAKTYKI INWESTYCYJNE Z TYM, NIE ZABEZPIECZA SIĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI, KTÓRE BĘDZIE ROBIĆ, KTÓRE ZOSTAŁY W CZYNIE, A TAKŻE POTWIERDZAJĄ PIENIĄDZE WSZYSTKIE NIE MOŻEMY ZAPEWNIENIA, KTÓRE NIE MOGĄ ZAPEWNIĆ, ŻE JEŚLI PODLEGAJĄ SIĘ WYRAŻONYM NASZĄ LICZENCAMI, MUSZĄ ZOSTAĆ PRZYJMUJĄC RYZYKO ZGADZANIA SIĘ ZEWNĘTRZNIE Z ZEWNĘTRZNYMI FIRMAMI INTERNETOWYMI I ZABUDOWIAMI ZWIĄZANYMI Z NINIEJSZYM ZAGROŻENIAMI W ZWIĄZKU Z JEJ ZWIĄZKU I NIE SĄ PRZYDATNE DLA WSZYSTKICH DECYZJI NA PODSTAWIE JAKICHKOLWIEK INFORMACJE PRZEDSTAWIONE W NASZYCH PRODACHACH, USŁUGACH LUB STRONIE INTERNETOWEJ, MUSI BYĆ WYŁĄCZNIE Z WIEDZĄ, KTÓRE MOŻESZ ZADOWAĆ ZNACZĄCE STRATY, LUB NIE PONOSIĆ WSZYSTKICH WSZYSTKICH PRODUKTÓW I USŁUG WEDŁUG JEGO WYKORZYSTYWANIA OCZEKU I WYRAŻANIA PRZEWODNIKÓW INFORMACYJNYCH Z KWALIFIKOWANEGO SPRAWDZANIA PROFESJONALNEGO Z KONTROLĄ, PRAWDAMI LUB PROFESJONALNĄ OBSŁUGĄ ADVISOR, PRZED PODLEGAJĄCYM NINIEJSZENIU LUB JAKICHKOLWIEKMI INFORMACJI UŻYTKOWNIKÓW NASZE PRODUKTY, USŁUGI I STRONY INTERNETOWEJ ZOSTAŁY POWIADOMIONE, ABY ZROZUMOWAĆ WŁASNE WYMAGANE DILIGENCJE, JEŚLI PRZYJMUJE T O PODEJMOWANIE DECYZJI INWESTYCYJNYCH I WSZYSTKICH INFORMACJI, PRODUKTÓW I USŁUG, KTÓRE SĄ PRZEDSTAWIONE NALEŻY BYĆ BEZPIECZEŃSTWO WYKONYWANE PRZEZ WŁASNE DOKUMENCJE PROFESJONALNE NASZE INFORMACJE, PRODUKTY I USŁUGI powinny być uważnie rozpatrzone i ocenione, przed podjęciem decyzji o inwestycjach, o tym, czy się nie liczy O TAKIM TYM FIRMIE ZGADZA SIĘ, ŻE NASZA FIRMA NIE PONOSZA ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SUKCES LUB KWESTIENIE DECYZJI INWESTYCYJNYCH ZWIĄZANYCH Z JAKĄKOLWIEKMI INFORMACJAMI PRZEDSTAWIONYMI LUB NASZE PRODUKTY FIRMOWE LUB USŁUGI 2010.

No comments:

Post a Comment